Kampania informacyjno-promocyjna realizowana przez Krajową Federację Hodowców Drobiu i Producentów Jaj ma na celu pogłębianie wiedzy osób zarządzających podmiotami należącymi do grupy HoReCa, na temat sposobów rozróżniania tej grupy produktów, podkreślenia ich prozdrowotnych właściwości oraz korzyści wynikających z ich spożywania.
Materiały informacyjne przygotowane w ramach niniejszego projektu mają uzmysłowić członkom grup docelowych, że drób pochodzący spoza Unii Europejskiej nie spełnia podstawowych norm i restrykcji, przestrzeganych w krajach należących do Wspólnoty. Taki stan rzeczy sprawia, że mięso i produkty drobiowe pochodzące m.in. zza wschodniej granicy są dużo tańsze i charakteryzują się dużo niższą jakością — przez co nie powinny być dopuszczone do sprzedaży w Polsce.
Wszystkie działania marketingowe, które zostaną przeprowadzone w ramach kampanii, mają na celu wywołanie konkretnej reakcji wśród właścicieli i pracowników należących do grupy HoReCa oraz konsumentów, aby sięgali oni po rodzime produkty i potrafili je rozpoznać na tle towarów napływowych.